top of page

FIT COLLECTIVE
IN-COMPANY

Webinar - The Warming Up (1).png

INVESTEER IN QUALITY TIME AT WORK

Gezonde voeding en voldoende beweging zijn belangrijke onderdelen van een gezonde levensstijl. Het verhoogt het energieniveau, verlaagt risico op chronische ziekten, stress en het bevordert de algehele gezondheid. Hierin investeren is niet alleen bevordelijk voor het privé leven, maar ook op het werk:

Een gezond en fit team gaat meer uitdagingen aan, ervaart een hogere mentale gezondheid én gaat met veel meer plezier naar het werk. Door dit te stimuleren als werkgever breng je de kwaliteit van leven van jouw collega's naar een hoger niveau. Kortom; Quality time at Work!

We werken met 6 elementen in het programma om te zorgen dat er niet alleen voor zorgen dat de collega's aan de slag gaan met voeding en beweging. Maar ook dat zij daar de hulp bij krijgen zodat ze in de flow blijven. Dat is tenslotte de kracht van het collectief.

ELKE MAAND 6 ELEMENTEN

Een actieve community vol inspiratie en motivatie waar ervaringen worden gedeeld
Elke maand kun je binnen lopen bij Jill als coach in Zoom om je vragen te stellen en/of te sparren.
Webinar - The Warming Up (2).png

"Ik ben al jaren bezig om mijn energie level en levensstijl weer op orde te krijgen. Ik ben echt geweldig blij dat ik mijzelf de FC gegund heb, want de stappen die ik nu al heb gemaakt zijn echt blijvend. Ik raad de FC met Jill echt aan als je om jezelf geeft en je stappen wilt zetten om een gezonde levensstijl te ontwikkelen én te behouden!"

FITTE COLLEGA'S ERVAREN...

Meer werkplezier: Blije collega's zijn de belangrijkste ambassadeurs van een organisatie. Zodra zij lekkerder in hun vel zitten ervaren zij meer plezier in hun werkzaamheden, ze hebben meer energie om hun werk te doen en maken sneller ontwikkelingen door.
Hoge Productiviteit: Voldoende beweging zorgt voor een uitlaatklep, er komt meer creativiteit vrij en stress wordt verlaagd. Dit betekent een boost voor de productiviteit van en daarmee betere prestaties voor de organisatie!
Minder Ziekte verzuim: Collega's die regelmatig sporten, gezond eten en daardoor mentaal en fysiek goed in hun vel zitten melden zich minder vaak ziek, dan medewerkers die dit geen gezonde levensstijl hanteren.
Webinar - The Warming Up (3).png
Anker 1

"Heb me echt eerlijk waar nog nooit zo goed en sterk gevoelt sinds ik door jou gecoacht wordt. Heb zoveel nieuwe inzichten gekregen waardoor het gewoon nu wel lukt. Daar ben ik je heel dankbaar voor"

Starten en volhouden wordt vaak gezien als grote uitdagingen, hoe kom ik en blijf ik in de FLOW. Daar helpt het collectief , samen naar je doelen werken.

Dat maakt Fit Collective bijzonder en anders dan andere programma's. Je wordt niet alleen voorzien van de tools, maar je krijgt ook ondersteuning om met de voeding, training en mindset aan de slag te gaan doormiddel van de Q&A sessies, eventuele coach calls, activiteit met gelijkgestemden in de community en de online masterclasses.

Die kracht van het collectief is enorm sterk. Niet alleen weten wat je moet doen, maar ook ondersteund worden in de uitvoering en begeleiding krijgen wanneer je vastloopt om te zorgen dat je blijft doorpakken en letterlijk en figuurlijk in beweging blijft.

 

NAAST ACTIE OOK COACHING & ACCOUNTABILITY

Webinar - The Warming Up (5).png

"Nooit gedacht dat ik zo veel fysieke als mentale progressie zou behalen. Ik had gehoopt om wat kilo’s te verliezen maar de mentale progressie is voor mij zo veel meer waard! Nooit verwacht om die mentale progressie te zien maar ik zit oprecht 10x beter in mijn vel"

ALLES OP EEN RIJ

Voedingsinspiratie: Meer dan 300 gezonde en makkelijke maaltijden voor ontbijt / lunch en diner om inspiratie uit op te doen voor een gezond en gevarieerd voedingspatroon.
Online Coaching: Elke maand online coaching op gebied van voeding, training en mindset. Progressie wordt besproken, er wordt meegedacht en er is ruimte om te sparren.
Online Leeromgeving: Online leeromgeving met maandelijks nieuwe modules over voeding, beweging & mindset met daarbijhorende opdrachten, tools en handvatten om het in de praktijk te implementeren.
Online Community: Een online community waar collega's elkaar kunnen uitdagen, ervaringen kunnen uitwisselen en/of samen kunnen trainen. Super voor de teamspirit!
  • Hoelang heb ik toegang tot het programma?
    Je hebt onbeperkt toegang. Dus je kunt het programma nu volgen of je kunt het continu opnieuw volgen. Of later weer eens er bij pakken. Genoeg opties en inspiratie om er voorlopig mee door te kunnen :).
  • Wat is de tijdsinvestering
    Elke week ontvang je 2 workouts van 30 minuten: 1x een krachttraining en 1x per week een HIIT training, een high intensity interval training. Hoe vaak jij per week wilt trainen is helemaal aan jou en wat past in jouw agenda. De trainingen zijn lekker kort en effectief, dus zijn makkelijk ergens tussendoor te doen. Net voor je werk, of nog even voor het avondeten. Ideaal in te plannen.
  • Worden de trainingen live gegeven?
    Nee de trainingen zijn vooraf opgenomen. Dus jij kunt deze volledig wanneer het jou schikt en op eigen tempo volgen. Elke week staan er nieuwe workouts in de besloten online community.
  • Is het programma inclusief coaching?
    Nee dit is een zelfstandig programma zonder coaching. Ik deel ik in de online omgeving wel per week stapsgewijs stappen om je op die manier te begeleiden naar jouw doel.
  • Voor welk niveau is het programma?
    De trainingen zijn voor elk niveau te volgen. Tijdens de training geef ik altijd een optie om te verzwaren, zodat elke niveau; beginner/gemiddeld/gevorderd het uitdagend kan maken. Wel adviseer ik voor de gevorderde variant om gewicht toe te voegen in de vorm van een dumbell of kettlebells.
  • Kun je de trainingen ook in de sportschool volgen?
    Zeker!! Maar in principe is een sportschool abbonnement niet nodig (scheelt ook weer geld ;)). Er zijn 2 soorten waar je uit kunt kiezen. De online trainingsvideo's: in deze video’s geef ik de training en doe je met mij mee, deze zijn altijd rond de 30 minuten en zijn HIIT- of Krachttrainingen. Hiernaast kun je ook zelfstandige krachttrainingen vinden in de trainingsdatabase. Deze trainingen zijn ook voor alle verschillende niveau’s en trainingslocaties (thuis of in de gym).
  • Ontvang je in het programma ook voedingsschema’s?
    Nee, je krijgt geen kant en klare voedingsschema’s, omdat ik er in geloof dat je een eigen voedingspatroon wilt ontwikkelen wat bij jou past. Daarom geef ik wel inspiratie hoe jij je week kunt indelen qua voeding. Maar wil ik je wel uitdagen om dit toe te passen in je huidige voedingspatroon. Op die manier eet je dingen die je lekker vindt en wordt het echt een lifestyle voor de lange termijn. Naar mijn mening zijn voedingsschema’s altijd iets tijdelijks, want op den duur wil je gewoon weer bepaalde dingen kunnen eten/doen. Dus ik streef er altijd naar om te blijven eten hoe je nu ook doet, alleen hier en daar wat tweaks maken, zodat je het én lekker vindt én progressie maakt.
  • Welk materiaal is er nodig in de trainingen?
    Ik raad sowieso aan om een weerstandsband en mini bands aan te schaffen. Hier deel ik welke ik zelf prettig vindt. Daarnaast is het ook fijn om op te gaan bouwen op den duur en dat kun je mooi doen met Kettlebells of Dumbells. Maar dit is zeker nog geen must bij de start.
  • Kan ik het programma ook volgen als ik zwanger ben?
    De voedingsschema's zijn zeker ook te volgen als je zwanger bent. De krachttrainingen over het algemeen ook, maar ik adviseer altijd om wel even met een specialist te overleggen want elke zwangerschap is anders. Vooral heel belangrijk om naar je lichaam te luisteren en de buikspier oefeningen te laten voor wat het is.
  • Zijn de maaltijden voor het hele gezin?
    Oh ja absoluut! Ik hoor van veel klanten dat het hele gezin ook lekker geniet van de gezonde maaltijden. Het zijn ook veel gerechten die ik zelf ook thuis met mijn gezin maak. Natuurlijk is elk kind anders en zijn ze helaas nog niet allemaal dol op groenten ;). Maar het zijn maaltijden waarbij je dat soort aanpassingen gemakkelijk kunt doen.
bottom of page