BMP_2488-1.jpg

En, don't go just yet...
Ik heb nog een hele leuke KORTING voor je!

Nu je alle tips in huis hebt, kan ik me zo voorstellen dat je het ook fijn vindt om meteen lekker door te pakken, want hey, weten is iets anders dan doen.​ Daarom heb ik een mega leuke korting voor je alleen op deze pagina! 

Ik heb een online programma: Quality of Life Program gemaakt waarin ik al mijn tips uit het ebook meteen in de praktijk breng. Ik motiveer je elke week om aan de slag te gaan met de drie pijlers:
 

  1. Voeding

  2. Training

  3. Quality Time

Je krijgt toegang tot een online omgeving waarin ik 4 maandenlang jouw virtuele trainigsbuddy word, ik voorzie je elke week van maaltijden voor de hele week(!) én ik daag je uit om optimaal te genieten van quality time. Allemaal in 1 programma!

 

Geen excuses meer, it's all there!

Ik hou van doorpakkers, dus dat wil ik ook graag aanmoedigen met een leuke korting, dus speciaal voor jou als jij je NU aanmeldt met:

Kortingscode 'EBOOK5' betaal jij eenmalig €42,- ipv €47,-

Deze korting is alleen op deze pagina te vinden. Verder nergens, dus ik zou zeggen, go for it! ;)

Yeehaa! Het is gelukt.
Het e-book zit over 5 minuten in jouw mailbox. 

Niet ontvangen? Vergeet niet jouw SPAM box te checken :)

4 maandenlang kun jij aan de slag met beweging, gezonde voeding én tips om jouw quality of life te optimaliseren. 

  • Elke week 2 online trainingen met mij als jouw trainingsbuddy  (1x kracht en 1x HIIT)

  • Elke week een maaltijdoverzicht met gezonde gerechten en recepten ter inspiratie

  • Elke week inzichten/uitdagingen om jouw Quality of Life te optimaliseren

Je kunt elk moment starten!

Dit is echt wat voor jou als...

  • Jij je fit, energiek en gezond wil voelen

  • Je op een laagdrempelige manier aan de slag wilt gaan met jouw voeding en beweging, praktisch en niet tijdrovend

  • Je consistent aan de slag wilt gaan met een gezond voedings- en bewegingspatroon

  • Je die stok achter de deur nodig hebt om in actie over te gaan.

  • Je geen fan bent van de sportschool, maar wel graag in beweging wil komen

  • Je weinig tijd hebt en op zoek bent naar iets dat past binnen jouw drukke planning

  • Energie krijgt van Jill 😂

Veelgestelde vragen

Hoe lang heb ik toegang tot het online programma?

Je hebt onbeperkt toegang. Dus je kunt het programma nu volgen of je kunt het continu opnieuw volgen. Of later weer eens er bij pakken. Genoeg opties en inspiratie om er voorlopig mee door te kunnen :).

Worden de trainingen live gegeven?

Nee de trainingen zijn allemaal vooraf opgenomen. Dus jij kunt deze volledig wanneer het jou schikt volgen. Elke maandag komt er een nieuw overzicht vrij in de besloten community waar je toegang in hebt en daar kun je de trainingen van die week bekijken en meedoen op het moment dat schikt voor jou.

 

​Wat is de tijdsinvestering?

Elke week komen er 2 trainingen vrij. 1x een krachttraining en 1x per week een HIIT training, een high intensity interval training. Hoe vaak jij per week wilt trainen is helemaal aan jou en wat past in jouw agenda. De trainingen duren allemaal zo rond de 30 minuten, dus zijn makkelijk ergens tussendoor te doen. Net voor je werk, of nog even voor het avondeten. Ideaal in te plannen. 

 

Is het ook te volgen als je nog geen ervaring hebt met trainen?

Absoluut. De trainingen zijn heel laagdrempelig zodat het voor iedereen te volgen is. Tijdens de training geef ik altijd een optie om te verzwaren, zodat elke niveau; beginner/gemiddeld/gevorderd het uitdagend kan maken. Wel adviseer ik voor de gevorderde variant om gewicht toe te voegen in de vorm van een dumbell of kettlebells.

Welk materiaal heb je nodig voor de trainingen?

Ik raad sowieso aan om een weerstandsband en mini bands aan te schaffen. Hier deel ik welke ik zelf prettig vindt en aanraad. Daarnaast is het ook fijn om op te gaan bouwen op den duur en dat kun je mooi doen met Kettlebells of Dumbells. Maar dit is zeker nog geen must bij de start.

 

Ontvang je in het programma ook voedingsschema’s?

Nee, je krijgt geen kant en klare voedingsschema’s, omdat ik er in geloof dat je een eigen voedingspatroon wilt ontwikkelen wat bij jou past. Daarom geef ik wel inspiratie hoe jij je week kunt indelen qua voeding. Maar wil ik je wel uitdagen om dit toe te passen in je huidige voedingspatroon. Op die manier eet je dingen die je lekker vindt en wordt het echt een lifestyle voor de lange termijn. Naar mijn mening zijn voedingsschema’s altijd iets tijdelijks, want op den duur wil je gewoon weer bepaalde dingen kunnen eten/doen. Dus ik streef er altijd naar om te blijven eten hoe je nu ook doet, alleen hier en daar wat tweaks maken, zodat je het én lekker vindt én progressie maakt.